Звітування директора колегіуму


АНАЛІЗ

 стану роботи Богодухівського колегіуму № 2 з питань виконання

Закону України «Про звернення громадян» за 2015 рік

 

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження першого заступника голови обласної державної адміністрації від 27.12.2010 № 737 «Про вдосконалення роботи із зверненнями громадян», наказу Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 22.01.2015 № 23 «Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2014 року та завдання на 2015 рік» та наказу відділу освіти Богодухівської районної державної адміністрації від 27.01.2015 № 40 «Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2014 року та завдання на 2015 рік» директором Богодухівського колегіуму № 2 (далі – колегіум) проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за 2015 рік.

Протягом 2015 року до Богодухівського колегіуму № 2 надійшло                       59 звернень, а саме за видами звернень:

- про надання довідок про навчання                              – 5 (8,5%);

- про кадрове забезпечення                                             – 6 (10%);

- про педагогічне навантаження                                     – 1 (2%);

- інше                                                                                     – 47 (79,5%):

поведінка учнів                                                       – 5 (8,5%);

про вибуття в інший навчальний заклад            – 9 (15%);

про зарахування учнів до колегіуму                  – 15 (25%);

про переведення в інший клас                             – 1 (2%);

про проходження педагогічної практики          – 2 (3%);

про оздоровлення                                                   – 13 (22%);

про зміну прізвище та по батькові                      – 1 (2%);

про відкликання заяви                                           – 1 (2%)

Відзначається тенденція збільшення кількості звернень.

Порушень термінів розгляду звернень громадян у 2015 році не допущено.

Відповідно до плану роботи Богодухівського колегіуму № 2 на             2015/2016 навчальний рік на нарадах при директорові 31.08.2015 та 19.10.2015 слухалися питання «Про звернення громадян за ІІ квартал 2015 року», «Про звернення громадян за ІІІ квартал 2015 року».

            У Богодухівському колегіумі № 2 вживаються відповідні заходи для посилення контролю за розглядом звернень, дотриманням термінів розгляду та наданням обґрунтованих, змістовних відповідей на звернення.

Особисті прийоми громадян директором колегіуму проводилися відповідно до графіка, затвердженого наказом від 05.01.2015  № 2 “Про затвердження графіка прийому громадян директором Богодухівського колегіуму № 2 на 2015 рік”. У графіку особистого прийому громадян директором колегіуму передбачений  особистий прийом громадян кожний вівторок місяця.

Навчальним закладом проводиться робота по усуненню недоліків та  по підвищенню ефективності роботи зі зверненнями громадян.

За результатами розгляду звернень громадян за 2015 року:

57 – вирішено позитивно;                        

2 – надано роз`яснення щодо шляхів вирішення питання.

Директор колегіуму                                                                                Т.Ємельяненко