Новини


Участь у проєкті «Усесвітній День Гідності»

29 листопада 2019 року у КЗ «БОГОДУХІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 2» вдруге долучилися до проведення Дня Гідності у рамках незалежного, соціального, політично й релігійно нейтрального проєкту «Усесвітній День Гідності».
На вступній зустрічі старшокласники дізнались про історію проєкту, його засновників, переглянули проморолик про проведення Всесвітнього Дня Гідності у світі
та відеозвернення до молоді Міністра освіти і науки України Ганни Новосад,
Учні 9-11-х класів, приєднавшись до проєкту, активно попрацювали у 5-ти локаціях, де мали змогу подискутувати, висловити свою власну думку з приводу тих ціннісних компонентів, які запропонували їм для обговорення куратори.
У локації «Протидіймо корупції» з учнями спілкувалась учитель правознавства І.С. Заяц, яка провела з учнями гру «Що? Де? Коли?». Відповідаючи на запитання, старшокласники досліджували причини і наслідки корупції та шляхи протидії цьому соціальному явищу.
У локації «Уроки історії: Голодомор, Голокост» на молодь чекала співпраця з учителями історії Л.Г. Пилипенко та Л.М. Калітіною, які запропонували учням порозмірковувати над питаннями антисемізму у давні часи та у сьогоденні.
У локації «Струни взаємозалежності» учителі англійської мови Богмацер О.В. та Коваленко А.С., української мови Саранча Т.І., німецької мови Білогай В.О. провели тренінгові заняття за програмою з формування м’яких навичок СЕЕ-навчання.
Про небезпеку, яка чатує в Інтернеті, учні дискутували у локації «Безпека в Інтернеті» з учителями математики та інформатики В.Б. Зубовою та Кузьменко Н.В.
У локаціях «Гідність на все життя» на відверту розмову про гідні вчинки старшокласників викликали практичний психолог Л.О. Ярошенко, учитель географії Ємельяненко В.М., соціальний педагог Рєчкіна С.В., педагоги-організатори Остахова Н.С. та Сімченко І.В. Вся діяльність учнів була пронизана духом Принципів Гідності.
У Путівниках, які були роздані кожному учаснику проєкту, старшокласники мали змогу висловити власну думку про значення гідності в їхньому житті й житті інших людей, про те, яку роль відіграє гідність у їхньому житті, як, поважаючи інших людей, можна здобути повагу до себе; власне бачення поняття гідності, записати історії про гідність.
Три години активного спілкування пролетіли непомітно. Зібравшись у залі, щоб підвести підсумки заходу, учні розповідали історії про гідність, про гідні вчинки, героями яких були їхні батьки, друзі та вони самі. І учні, і куратори одноголосно прийшли до думки, що молоді потрібні такі проєкти, які об'єднують, спонукають до відвертості, до душевних розмов у тісному колі про головні життєві цінності.

\