Новини


Участь у проекті «Всесвітній День Гідності»

22 листопада 2018 року у КЗ «БОГОДУХІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 2» був проведений День Гідності у рамках незалежного, соціального, політично й релігійно нейтрального проекту «Усесвітній День Гідності», мета якого – націлити молодь, учнівство й студентство керуватися почуттям власної гідності у своїх повсякденних діях.

На вступній зустрічі старшокласники дізнались про історію проекту, його засновників, переглянули відеозвернення до молоді Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич, Уповноваженого Президента України з прав дитини Миколи Кулеби, телеведучої каналу 1+1, кураторки премії Global Teacher Prize Наталії Мосейчук.

До учнів звернулася директор школи Т.М. Ємельяненко, яка побажала учасникам заходу з користю для себе провести час, під час хвилі дискусій сформувати власну думку про концепцію гідності.

Учні 9-11-х класів, приєднавшись до проекту, активно попрацювали у 5-ти локаціях, де мали змогу подискутувати, висловити свою власну думку з приводу тих ціннісних компонентів, які запропонували їм для обговорення куратори-волонтери.

У локації «Протидіймо корупції» з учням спілкувалась учитель правознавства І. С. Заяц; у локації «Уроки історії: Голодомор та Голокост» на молодь чекала співпраця з учителями історії Л.Г. Пилипенко та Л.М. Калітіною; у локаціях «Гідність на все життя» на відверту розмову про гідні вчинки старшокласників викликали практичний психолог Л.О. Ярошенко, учитель географії Ємельяненко В.М., соціальний педагог Рєчкіна С.В., учитель української мови та літератури Назаренко О.Л., тему про роль жінок у суспільстві учні обговорювали в локації «Роль жінок у суспільстві» з Т.І. Саранчою, учителем української мови та літератури і В.О. Білогай, учителем німецької мови; про безпеку в Інтернеті учні дискутували у локації «Безпека в Інтернеті» з учителем математики та інформатики В.Б. Зубовою. Уся діяльність учнів була пронизана духом Принципів Гідності.

У Путівниках, які були роздані кожному учаснику проекту, старшокласники мали змогу викласти  власну думку про значення гідності в їхньому житті й житті інших людей, про те, яку роль відіграє гідність у їхньому житті, як, поважаючи інших людей, можна здобути повагу до себе; власне бачення поняття гідності, записати історії про гідність.

Також учні написали собі листи в майбутнє, які зможуть прочитати через рік і зробити аналіз власного життя, своїх вчинків рік потому.